Potrošačica 10/24

Napisala:Ana Smoljak

24/10/2024

Bilten Društva Potrošačica – godina IV – broj 38 – Vrbovsko – listopad 2024.

U trećem kvartalu 2024. Društvo Potrošačica završilo je s provedbom projektnih aktivnosti po šest projekata. U trećem kvartalu završeni projekti su:

U sklopu projekta Nove pogodnosti: koje su koristi za potrošače snimljen je i na YouTube kanalu Društva Potrošačica objavljen informativno-edukativni video. Informativno-edukativni video “Nove pogodnosti: koje su koristi za potrošače” daje odgovor na to kako ojačati prava potrošača. Transparentnost u Internet trgovini, ista prava potrošače za “besplatne” digitalne usluge, rangiranje ponuda, transparentnost vezana uz recenzije potrošačica i potrošača, personaliziranje cijena, zabrana preprodaje ulaznica samo su neke od tema na koje ćete odgovor naći u ovom videu.

U novom blogu predsjednice Društva Potrošačica pročitajte zašto i kako napisati pisani prigovor trgovcu. Potrošači koji su pretrpjeli štetu zbog ugovora koji je sklopljen zbog nepoštene poslovne prakse imaju pravo na naknadu štete i ostala prava regulirana općim pravilima ugovornog prava. Teret dokaza o točnosti činjeničnih tvrdnji u vezi s poslovnom praksom je na trgovcu. Kako potrošači mogu ostvariti naknadu za pretrpjelu štetu zbog nepoštene poslovne prakse trgovca? Tako da napišu prigovor! Prigovor treba biti jasno i formalno napisan te sadržavati sve relevantne informacije.

Bilten Društva Potrošačica izrađujemo zahvaljujući financijskoj podršci Primorsko-goranske županije.

Ukoliko želite primati bilten Društva Potrošačica, utoliko molimo da ispunite upitnik.

Možda će vas zanimati..

Projekt Jačanje potrošača

Projekt Jačanje potrošača

Društvo Potrošačica je partner na projektu "Jačanje potrošača" čiji je nositelj Društvo "Potrošač". Uz Potrošačicu...