Bilten Društva Potrošačica – godina IV – broj 38 – Vrbovsko – listopad 2024.
U trećem kvartalu 2024. Društvo Potrošačica završilo je s provedbom projektnih aktivnosti po šest projekata. U trećem kvartalu završeni projekti su:
- Informiranje građana Gorskog Kotara o EU
- Pametna sela – platforma za rekonstruiranje Gorskog Kotara
- Upoznajmo svoja potrošačka prava
- Climate Crafters
- Financijska pismenost mladih Grada Vrbovsko 2024.
- Informiranje građana Općine Matulji o zaštiti prava potrošača
U sklopu projekta Nove pogodnosti: koje su koristi za potrošače snimljen je i na YouTube kanalu Društva Potrošačica objavljen informativno-edukativni video. Informativno-edukativni video “Nove pogodnosti: koje su koristi za potrošače” daje odgovor na to kako ojačati prava potrošača. Transparentnost u Internet trgovini, ista prava potrošače za “besplatne” digitalne usluge, rangiranje ponuda, transparentnost vezana uz recenzije potrošačica i potrošača, personaliziranje cijena, zabrana preprodaje ulaznica samo su neke od tema na koje ćete odgovor naći u ovom videu.
U novom blogu predsjednice Društva Potrošačica pročitajte zašto i kako napisati pisani prigovor trgovcu. Potrošači koji su pretrpjeli štetu zbog ugovora koji je sklopljen zbog nepoštene poslovne prakse imaju pravo na naknadu štete i ostala prava regulirana općim pravilima ugovornog prava. Teret dokaza o točnosti činjeničnih tvrdnji u vezi s poslovnom praksom je na trgovcu. Kako potrošači mogu ostvariti naknadu za pretrpjelu štetu zbog nepoštene poslovne prakse trgovca? Tako da napišu prigovor! Prigovor treba biti jasno i formalno napisan te sadržavati sve relevantne informacije.
Bilten Društva Potrošačica izrađujemo zahvaljujući financijskoj podršci Primorsko-goranske županije.
Ukoliko želite primati bilten Društva Potrošačica, utoliko molimo da ispunite upitnik.