Potrošačica 10/24

Napisala:Ana Smoljak

24/10/2024

Bilten Društva Potrošačica – godina IV – broj 38 – Vrbovsko – listopad 2024.

U trećem kvartalu 2024. Društvo Potrošačica završilo je s provedbom projektnih aktivnosti po šest projekata. U trećem kvartalu završeni projekti su:

U sklopu projekta Nove pogodnosti: koje su koristi za potrošače snimljen je i na YouTube kanalu Društva Potrošačica objavljen informativno-edukativni video. Informativno-edukativni video “Nove pogodnosti: koje su koristi za potrošače” daje odgovor na to kako ojačati prava potrošača. Transparentnost u Internet trgovini, ista prava potrošače za “besplatne” digitalne usluge, rangiranje ponuda, transparentnost vezana uz recenzije potrošačica i potrošača, personaliziranje cijena, zabrana preprodaje ulaznica samo su neke od tema na koje ćete odgovor naći u ovom videu.

U novom blogu predsjednice Društva Potrošačica pročitajte zašto i kako napisati pisani prigovor trgovcu. Potrošači koji su pretrpjeli štetu zbog ugovora koji je sklopljen zbog nepoštene poslovne prakse imaju pravo na naknadu štete i ostala prava regulirana općim pravilima ugovornog prava. Teret dokaza o točnosti činjeničnih tvrdnji u vezi s poslovnom praksom je na trgovcu. Kako potrošači mogu ostvariti naknadu za pretrpjelu štetu zbog nepoštene poslovne prakse trgovca? Tako da napišu prigovor! Prigovor treba biti jasno i formalno napisan te sadržavati sve relevantne informacije.

Bilten Društva Potrošačica izrađujemo zahvaljujući financijskoj podršci Primorsko-goranske županije.

Ukoliko želite primati bilten Društva Potrošačica, utoliko molimo da ispunite upitnik.

Možda će vas zanimati..

Potrošačica 4/25

Potrošačica 4/25

Bilten Društva Potrošačica - godina V - broj 44 - Vrbovsko - travanj 2025. Unija potrošača Hrvatske organizirala je...