Sklapanje ugovora na daljinu

Napisala:Ana Smoljak

06/11/2024

Po projektu Potrošačka školica za mlade 2024. u utorak 5. studenog proveli smo četvrtu od četiri radionice. Prva radionica na temu financijsko znanje provedena je u rujnu. Druga na temu financijsko ponašanje  i treća na temu upoznajmo svoja prava provedene su u listopadu. Sve  edukativno-informativne radionice provedene su u suradnji sa Srednjom školom Hrvatski kralj Zvonimir, Krk.

Tema zadnje radionice bilo je sklapanje ugovora na daljinu. Prodaja putem Interneta raste iz godine u godinu. Naime, kupnja putem Interneta i sklapanje ugovora na daljinu danas su iznimno popularni, a korisnicima omogućuju brz i jednostavan način kupovine bez napuštanja doma.

Iako kupnja online ima brojne prednosti, postoje i određeni nedostaci zbog kojih neki potrošači i dalje preferiraju tradicionalnu kupnju. Lažne internetske stranice predstavljaju ozbiljnu prijetnju za potrošače.

Kad potrošač pretrpi štetu zbog ugovora koji je sklopljen zbog nepoštene poslovne prakse ima pravo na naknadu štete i ostala prava regulirana općim pravilima ugovornog prava. Teret dokaza o točnosti činjeničnih tvrdnji u vezi s poslovnom praksom je na trgovcu. Naknadu za pretrpjelu štetu zbog nepoštene poslovne prakse trgovca potrošači mogu ostvariti tako da napišu prigovor.

Projekt Potrošačka školica za mlade 2024. s 1.500,00 eura sufinancira Grad Krk.

Možda će vas zanimati..

Projekt Jačanje potrošača

Projekt Jačanje potrošača

Društvo Potrošačica je partner na projektu "Jačanje potrošača" čiji je nositelj Društvo "Potrošač". Uz Potrošačicu...