Neželjene poruke trgovaca

Napisala:Ana Smoljak

15/04/2024

Zadnjih nekoliko godina Društvo Potrošačica educira potrošač(ic)e da upišu svoje brojeve telefona u Registar “NE ZOVI” kako ne bi primali neželjene poruke trgovca. Moj broj mobitela upisan je u Registar “NE ZOVI”. Međutim, ovaj mjesec jedan trgovac mi ustrajno šalje poruke kojima navodi na kupnju svojih proizvoda.

Trgovac koji nazove ili pošalje poruku na broj koji je upisan u Registar “NE ZOVI”, potrošač-ica treba upozoriti da je broj upisan u Registar “NE ZOVI” i da ih ne smiju kontaktirati radi prodaje svojih proizvoda i/ili usluga.

Nepoštena poslovna praksa je zabranjena Zakonom o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23). Niste dali nikakvu privolu trgovcu? Tražite od trgovca da vas ukloni s bilo kojeg popisa kojeg koriste za pozivanje u svrhu promidžbe ili prodaje.

Što ako trgovac i dalje potrošača neprekidno zove na broj koji je upisan u Registar „NE ZOVI“? U tom slučaju podnesite prijavu Družavnom inspektoratu. Prijavu možete podijeti putem online obrasca za podnošenje prijave.

Možda će vas zanimati..

Potrošačka školica 2024.

Potrošačka školica 2024.

Projekt Potrošačka školica 2024. s 500,00 eura sufincira Primorsko-goranska županija. Hrvatska je već godinama na...