Neželjene poruke trgovaca

Napisala:Ana Smoljak

15/04/2024

Zadnjih nekoliko godina Društvo Potrošačica educira potrošač(ic)e da upišu svoje brojeve telefona u Registar “NE ZOVI” kako ne bi primali neželjene poruke trgovca. Moj broj mobitela upisan je u Registar “NE ZOVI”. Međutim, ovaj mjesec jedan trgovac mi ustrajno šalje poruke kojima navodi na kupnju svojih proizvoda.

Trgovac koji nazove ili pošalje poruku na broj koji je upisan u Registar “NE ZOVI”, potrošač-ica treba upozoriti da je broj upisan u Registar “NE ZOVI” i da ih ne smiju kontaktirati radi prodaje svojih proizvoda i/ili usluga.

Nepoštena poslovna praksa je zabranjena Zakonom o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23). Niste dali nikakvu privolu trgovcu? Tražite od trgovca da vas ukloni s bilo kojeg popisa kojeg koriste za pozivanje u svrhu promidžbe ili prodaje.

Što ako trgovac i dalje potrošača neprekidno zove na broj koji je upisan u Registar „NE ZOVI“? U tom slučaju podnesite prijavu Družavnom inspektoratu. Prijavu možete podijeti putem online obrasca za podnošenje prijave.

Možda će vas zanimati..

Potrošačka školica za mlade 2025.

Potrošačka školica za mlade 2025.

Društvo Potrošačica i ove godine nastavlja s uspješnim edukativnim programom „Potrošačka školica za mlade“. Projektom...