Neželjene poruke trgovaca

Napisala:Ana Smoljak

15/04/2024

Zadnjih nekoliko godina Društvo Potrošačica educira potrošač(ic)e da upišu svoje brojeve telefona u Registar “NE ZOVI” kako ne bi primali neželjene poruke trgovca. Moj broj mobitela upisan je u Registar “NE ZOVI”. Međutim, ovaj mjesec jedan trgovac mi ustrajno šalje poruke kojima navodi na kupnju svojih proizvoda.

Trgovac koji nazove ili pošalje poruku na broj koji je upisan u Registar “NE ZOVI”, potrošač-ica treba upozoriti da je broj upisan u Registar “NE ZOVI” i da ih ne smiju kontaktirati radi prodaje svojih proizvoda i/ili usluga.

Nepoštena poslovna praksa je zabranjena Zakonom o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23). Niste dali nikakvu privolu trgovcu? Tražite od trgovca da vas ukloni s bilo kojeg popisa kojeg koriste za pozivanje u svrhu promidžbe ili prodaje.

Što ako trgovac i dalje potrošača neprekidno zove na broj koji je upisan u Registar „NE ZOVI“? U tom slučaju podnesite prijavu Družavnom inspektoratu. Prijavu možete podijeti putem online obrasca za podnošenje prijave.

Možda će vas zanimati..

Besplatni potrošački telefon

Besplatni potrošački telefon

Od 1. prosinca 2025. pet potrošačkih udruga, slijedom odobrenih sredstava Ministarstva gospodarstva na javnome...

Izazovi i perspektive bojkota

Izazovi i perspektive bojkota

U današnjem dinamičnom društvenom i ekonomskom okruženju, Hrvatska se, poput mnogih drugih zemalja, suočava s...