Nepoštena poslovna praksa

Napisala:Ana Smoljak

16/08/2022

Sredinom idućeg tjedna izać će novi newsletter Društva Potrošačica. U fokusu newslettera bit će nepoštena poslovna praksa.

U newsletteru moći će te pročitati aktivnosti po projektima. Tako ćete saznati da smo u sklopu projekta „Senzibilizacija potrošača o nepoštenoj poslovnoj praksi“ izradili digitalnu brošuru koja obrađuje zavaravajuću poslovnu praksu i agresivnu poslovnu praksu.

Pozivamo sve zainteresirane da se prijave na newsletter putem naše web stranice kako bi mogli pratiti rad i aktivnosti Društva Potrošačica.

Aktivnost izrade newslettera financijski podržava Primorsko – goranska županija.

Sadržaj teksta isključiva je odgovornost Društva Potrošačica.

Možda će vas zanimati..

Besplatni potrošački telefon

Besplatni potrošački telefon

Od 1. prosinca 2025. pet potrošačkih udruga, slijedom odobrenih sredstava Ministarstva gospodarstva na javnome...

Izazovi i perspektive bojkota

Izazovi i perspektive bojkota

U današnjem dinamičnom društvenom i ekonomskom okruženju, Hrvatska se, poput mnogih drugih zemalja, suočava s...