Izašao je kolovoski newslettera. Tema newslettera je nepoštena poslovna praksa.
U newsletteru možete pročitati o aktivnostima Društva Potrošačica vezanima uz senzibilizaciju o nepoštenoj poslovnoj praksi. Newsletter započinje s projektom „Senzibilizacija potrošača o nepoštenoj poslovnoj praksi“ u sklopu kojeg smo izradili digitalnu brošuru koja obrađuje zavaravajuću poslovnu praksu i agresivnu poslovnu praksu.
Tijekom prošle godine snimili smo i na našem youtube kanalu objavili edukativni video Nepoštena poslovna praksa. U prvom digitalnom priručniku izrađenom po projektu Izgradnja kapaciteta za provedbu prioritetne politike EU, zaštite potrošača, u Hrvatskoj UP.04.2.1.11.0035, uz ostale teme mogu se pronaći i korisne informacije o nepoštenoj poslovnoj praksi.
Aktivnost izrade newslettera financijski podržava Primorsko – goranska županija.
Sadržaj teksta isključiva je odgovornost Društva Potrošačica.