Bilten Društva Potrošačica – godina V – broj 47 – Vrbovsko – srpanj 2025.
Društvo Potrošačica objavilo je pregled rada i aktivnosti u prvoj polovici 2025. godine! U fokusu su bili informiranje i edukacija potrošača, zagovaranje njihovih prava, te provedba brojnih projekata koji promiču održivu potrošnju, ravnopravnost i zaštitu kolektivnih interesa građana. Posebno ističemo aktivnosti u okviru Nacionalne mreže ZPP-a, edukativne radionice, suradnje s institucijama te našu ulogu u jačanju kapaciteta za pokretanje kolektivnih tužbi.
U sklopu projekta “Jačanje potrošača” potrošačima je dostupna besplatna pomoć ako trebaju savjet ili pomoć u vezi s potrošačkim pravima. Za sve koji trebaju savjet ili pomoć u vezi s potrošačkim pravima, dostupni su sljedeći oblici podrške:
📞 Besplatne potrošačke telefonske linije 0800 414 414
(dostupna ponedjeljkom, srijedom i petkom od 10 do 14 sati)
📬 Poštom
📧 E-mail
👥 Osobnim dolaskom
U suradnji s Društvom potrošača Međimurja, koje također ima ovlaštenje za pokretanje kolektivnih tužbi, provedeno je istraživanje o percepciji i razumijevanju kolektivnih tužbi među građanima. Rezultati su pokazali da većina potrošača nije dovoljno upoznata s tim pravnim mehanizmom. Stoga Društvo Potrošačica, kao jedna od ovlaštenih udruga za kolektivne tužbe u Republici Hrvatskoj, posebno ulaže napore u informiranje građana o mogućnostima zajedničke zaštite svojih prava putem kolektivnog pravnog postupka.
Objavili smo drugi video isječak po projektu “Zelena tranzicija i potrošači”. U njemu donosimo pregled ključnih promjena koje donosi Direktiva (EU) o jačanju položaja potrošača. Ova Direktiva predstavlja važan korak u modernizaciji i poboljšanju prava potrošača u Europskoj uniji, posebice u kontekstu digitalne i zelene tranzicije.
Bilten Društva Potrošačica izrađujemo zahvaljujući financijskoj podršci Primorsko-goranske županije.
Ukoliko želite primati bilten Društva Potrošačica, utoliko molimo da ispunite upitnik.








