Potrošačica 4/25

Napisala:Ana Smoljak

17/04/2025

Bilten Društva Potrošačica – godina V – broj 44 – Vrbovsko – travanj 2025.

Unija potrošača Hrvatske organizirala je konferenciju Kako vam mogu pomoći. Teme koje su obilježile konferenciju bile su raznolike i od velike važnosti za potrošače u Hrvatskoj. Raspravljalo se, između ostalog, o kolektivnoj zaštiti potrošača, reklamacijskom postupku, materijalnom nedostatku i jamstvu.

Materijali za edukativni video Zelena tranzicija i potrošači snimljeni su na lokacijama u Primorsko-goranskoj županiji. Materijali su snimani na sljedećim lokacijama: Krku, Omišlju, Delnicama, Staroj Sušici, Ravnoj Gori i Matuljima. Jeste li znali da svaka vaša kupovina može utjecati na okoliš? Stoga je cilj ovog projekta povećati svijest o ključnoj ulozi potrošača u procesu zelene tranzicije kroz pružanje informacija o pravima koja proizlaze iz Direktive o jačanju položaja potrošača.

Ovaj je mjesec stupio na snagu novi Zakon o općoj sigurnosti neprehrambenih proizvoda. Što znači pravo na siguran proizvod? Koje ključne novosti je donio Zakon o općoj sigurnosti neprehrambenih proizvoda? Pročitajte u novom blogu predsjednice koji educira o pravu na siguran proizvod.

Predsjednica Društva Potrošačica, Ana Smoljak, gostovala je u emisiji Planet Ri na Kanal Ri u sklopu projekta Izobrazba potrošača 2. U emisiji je spomenula projekt “Jačanje potrošača” u sklopu kojeg je besplatni potrošački telefon 0800 414 414, a po kojem Potrošačica provodi edukacije o općim pravima potrošača. Bilo je govora i o Internet trgovini i na što treba paziti prilikom kupnje online, ali i o zavaravajućim reklamama.

Bilten Društva Potrošačica izrađujemo zahvaljujući financijskoj podršci Primorsko-goranske županije.

Ukoliko želite primati bilten Društva Potrošačica, utoliko molimo da ispunite upitnik.

Možda će vas zanimati..

Potrošačka školica za mlade 2025.

Potrošačka školica za mlade 2025.

Društvo Potrošačica i ove godine nastavlja s uspješnim edukativnim programom „Potrošačka školica za mlade“. Projektom...