Ovaj tjedan održana je konferencija Unije potrošača Hrvatske “Kako vam mogu pomoći'”. Na ovom značajnom skupu okupili su se stručnjaci, predstavnici institucija i potrošači s ciljem razmjene informacija i rješavanja problema s kojima se suočavaju u svakodnevnim potrošačkim situacijama.
Teme koje su obilježile konferenciju bile su raznolike i od velike važnosti za potrošače u Hrvatskoj. Raspravljalo se o:
- Kolektivnoj zaštiti potrošača – kako udruge mogu djelovati u ime potrošača i štititi njihova prava;
- Potrošačkoj ucjeni – koja je obuhvatila teme prigovora, povjerenstva za reklamacije te rješavanja u trećem stupnju;
- Reklamacijskom postupku – kako pravilno ostvariti svoja prava u slučaju nezadovoljstva kupljenim proizvodom ili uslugom;
- Prodaji potraživanja i ovrhama – kako se potrošači mogu nositi s otkupom dugova od strane agencija i koje su njihove mogućnosti;
- Materijalnom nedostatku i jamstvu – razlika između prava potrošača na temelju materijalnog nedostatka i jamstvenih uvjeta;
- Nedostatku servisa u Hrvatskoj – problematika dostupnosti i kvalitete popravaka proizvoda na tržištu;
- Prijevarama putem internetske trgovine – kako prepoznati i izbjeći online prijevare.
Konferencija je ponudila brojne korisne informacije i praktična rješenja za potrošače suočene s izazovima na tržištu. Sudionici su imali priliku postavljati pitanja stručnjacima i dobiti konkretne savjete o tome kako se pravno i praktično zaštititi u svakodnevnim situacijama.