Kako vam mogu pomoći

Napisala:Ana Smoljak

03/04/2025

Ovaj tjedan održana je konferencija Unije potrošača Hrvatske “Kako vam mogu pomoći'”. Na ovom značajnom skupu okupili su se stručnjaci, predstavnici institucija i potrošači s ciljem razmjene informacija i rješavanja problema s kojima se suočavaju u svakodnevnim potrošačkim situacijama.

Teme koje su obilježile konferenciju bile su raznolike i od velike važnosti za potrošače u Hrvatskoj. Raspravljalo se o:

  • Kolektivnoj zaštiti potrošača – kako udruge mogu djelovati u ime potrošača i štititi njihova prava;
  • Potrošačkoj ucjeni – koja je obuhvatila teme prigovora, povjerenstva za reklamacije te rješavanja u trećem stupnju;
  • Reklamacijskom postupku – kako pravilno ostvariti svoja prava u slučaju nezadovoljstva kupljenim proizvodom ili uslugom;
  • Prodaji potraživanja i ovrhama – kako se potrošači mogu nositi s otkupom dugova od strane agencija i koje su njihove mogućnosti;
  • Materijalnom nedostatku i jamstvu – razlika između prava potrošača na temelju materijalnog nedostatka i jamstvenih uvjeta;
  • Nedostatku servisa u Hrvatskoj – problematika dostupnosti i kvalitete popravaka proizvoda na tržištu;
  • Prijevarama putem internetske trgovine – kako prepoznati i izbjeći online prijevare.

Konferencija je ponudila brojne korisne informacije i praktična rješenja za potrošače suočene s izazovima na tržištu. Sudionici su imali priliku postavljati pitanja stručnjacima i dobiti konkretne savjete o tome kako se pravno i praktično zaštititi u svakodnevnim situacijama.

Možda će vas zanimati..

Potrošačica 4/25

Potrošačica 4/25

Bilten Društva Potrošačica - godina V - broj 44 - Vrbovsko - travanj 2025. Unija potrošača Hrvatske organizirala je...