Peti newsletter Društva Potrošačica

Napisala:Ana Smoljak

06/12/2021

U sklopu aktivnosti informiranja i educiranja potrošača, Društvo Potrošačica planira tijekom ove godine distribuciju serije od pet newslettera s ciljem povećanja znanja i svijest potrošača o pravima potrošača.

Prvi newsletter smo izdali 07. travnja ove godine. Tad smo se osvrnuli na Svjetski dan prava potrošača.

Drugi smo izdali 11. svibnja 2021. godine. Naglasak drugog newslettera je, s obzirom na to da je izašao par dana nakon majčinog dana, bio na spolnoj ravnopravnosti potrošač(ic)a.

Budući da je 20. srpnja 2018. godine bila Osnivačka skupština Društva Potrošačica, treći newsletter smo izdali 20. srpnja 2021. godine. Fokus trećeg newslettera bio je na pregledu aktivnosti Društva Potrošačica u prve tri godine.

U utorak 19. listopada 2021. godine izdali smo četvrti newsletter Društva Potrošačica. Tema četvrtog newslettera bila je nepoštena poslovna praksa.

Idući tjedan objavit ćemo zadnji, peti newsletter Društva Potrošačica u sklopu projekta “Pokretanje newslettera Društva Potrošačica”. Pretplatite se!

Projekt „Pokretanja newslettera Društva Potrošačica“ financijski podržava Primorsko-goranska županija kroz Javni poziva za sufinanciranje programa i projekata u području branitelja i stradalnika, demokratske političke kulture, duhovnosti, hobističke djelatnosti, ljudskih prava, međunarodne suradnje, zaštite okoliša i prirode, te civilne zaštite u 2021. godini.

Pregled četvrtog newslettera:

Sadržaj teksta isključiva je odgovornost Društva Potrošačica.

Možda će vas zanimati..

Ponuda kredita

Ponuda kredita

Banke u Hrvatskoj nude razne usluge, uključujući tekuće i štedne račune, kredite, kreditne kartice, investicijske...