Što napraviti kada konstantno primate neželjene poruke?

Napisala:Ana Smoljak

06/12/2021

Na lokacijama u Gradu Kastvu i Gradu Kraljevica snimili smo materijale za edukativni video “Nepoštena poslovna praksa”. U video koji ćemo objaviti na našem youtube kanalu informiramo i educiramo potrošače o radnjama trgovaca koje se sukladno Zakonu  o zaštiti potrošača smatraju nepoštenom poslovnom praksom.

U edukativnom video odgovorit ćemo na pitanja: Tko je potrošač? , Što nepoštena poslovna praksa uključuje?, Što je zavaravajuća poslovna praksa?, Što je agresivna poslovna praksa?, Koje su okolnosti na koje se zavaravajuća poslovna praksa odnosi?, Što napraviti kada konstantno primate neželjene poruke?, Kako postupiti kada potrošač sumnja da je trgovčeva poslovna praksa nepoštena?

Snimanje i izrada edukativnog videa na temu Nepoštena poslovna praksa omogućeno je financijskom podrškom Grada Kastav i Grada Kraljevica.

Sadržaj teksta isključiva je odgovornost Društva Potrošačica.

Možda će vas zanimati..

Potrošačka školica za mlade 2025.

Potrošačka školica za mlade 2025.

Društvo Potrošačica i ove godine nastavlja s uspješnim edukativnim programom „Potrošačka školica za mlade“. Projektom...