Materijalni nedostatak stvari ili garancija?

Napisala:Ana Smoljak

26/05/2020

Na konferenciji „Prava potrošača“ potrošačice i potrošači će biti upoznati s dobnom, spolnom i geografskom ravnopravnosti potrošača te s razlikom između materijalnog nedostatka stvari i garancije. Također će biti osviješteni kako mogu svojim navikama kao potrošačica i potrošača doprinijeti zaštiti okoliša i na taj način doprinijeti ostvarivanju ciljeva održivog razvoja.

Konferencija „Prava potrošača“ održat će se u petak 29. svibnja 2020. godine s početkom u 10:00 sati u Velikoj gradskoj vijećnici na Rabu.

Ovim putem pozivamo potrošače da se prijave putem prijavnog obrasca.

Udruga Potrošačica – društvo za zaštitu potrošačica i potrošača Hrvatske je dana 02.03.2020. s Primorsko-goranskom županijom sklopila Ugovor broj 157/01/20 o sufinanciranju manifestacije/događaja Konferencija „Prava potrošača“ kojim nam je odobren iznos od 3.500,00 kn za provedbu konferencije. Grad Rab osigurava prostor za provođenje konferencije.

Možda će vas zanimati..

Besplatni potrošački telefon

Besplatni potrošački telefon

Od 1. prosinca 2025. pet potrošačkih udruga, slijedom odobrenih sredstava Ministarstva gospodarstva na javnome...

Izazovi i perspektive bojkota

Izazovi i perspektive bojkota

U današnjem dinamičnom društvenom i ekonomskom okruženju, Hrvatska se, poput mnogih drugih zemalja, suočava s...