Klikom do sigurnosti potrošača

Napisala:Ana Smoljak

15/03/2025

Povodom obilježavanja Svjetskog dana prava potrošača, Ministarstvo gospodarstva u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom organiziralo je zajedničku konferenciju pod nazivom „Klikom do sigurnosti potrošača“. Cilj predmetne konferencije bio je podići svijest potrošača o njihovoj sigurnosti prilikom kupovine putem interneta kao i na koji način inflacija utječe na ponašanje potrošača. Ova važna manifestacija okupila je stručnjake, predstavnike institucija i potrošače s ciljem podizanja svijesti o sigurnosti kupovine putem interneta i utjecaju inflacije na potrošačko ponašanje.

Konferencija se sastojala od dva dijela. Prvi dio, pod nazivom “Utjecaj inflacije na ponašanje potrošača”, bio je posvećen analizi makroekonomskog okruženja potrošača te mjerama Vlade RH u suzbijanju inflacije. Prof. dr. sc. Marijana Ivanov s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu predstavila je utjecaj inflacije na potrošačke navike, dok je Branka Augustinović iz Ministarstva gospodarstva govorila o konkretnim mjerama kontrole cijena.

Drugi dio konferencije, “Potrošači u digitalnom svijetu – klikom do sigurnosti potrošača”, bio je usmjeren na sigurnost online kupovine. Prof. dr. sc. Blaženka Knežević s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu govorila je o izazovima etičnosti potrošača u digitalnom dobu, dok je Mario Salopek iz Ministarstva unutarnjih poslova predstavio kampanju “WEB HEROJ – ulovimo lika s weba koji tvoje eure vreba”. Panel diskusija okupila je stručnjake iz različitih sektora, uključujući predstavnike regulatornih tijela, inspekcijskih službi i trgovaca.

Možda će vas zanimati..

Potrošačica 4/25

Potrošačica 4/25

Bilten Društva Potrošačica - godina V - broj 44 - Vrbovsko - travanj 2025. Unija potrošača Hrvatske organizirala je...