Digitalni marketing

Napisala:Ana Smoljak

14/12/2021

Digitalni marketing je treća provedena radionicu u sklopu projekta Izgradnja kapaciteta za provedbu prioritetne politike EU, zaštite potrošača, u Hrvatskoj UP.04.2.1.11.0035.

Na radionici Digitalni marketing obrađene su sljedeće teme:

  1. Što je digitalni marketing
  2. Vrste digitalnog marketinga
  3. Online oglašavanje
  4. Oglašavanje na društvenim mrežama
  5. Content marketing

Za digitalni marketing neophodna je strategija digitalnog marketinga. Strategija digitalnog marketinga mora sadržavati detaljno razrađeni vremenski okvir i aktivnosti koje tijekom određenog vremenskog razdoblja planirate realizirati (objava, članak, video, PowerPoint prezentacija, linkovi koji vode prema korisnim sadržajima itd.), vrijeme objavljivanja i kanale distribucije.

Facebook je postao pravi zlatni rudnik za marketing stručnjake. Facebook nudi čitav arsenal alata na osnovu kojih možete kreirati ciljanu publiku. Nemojte se ni truditi da budete prisutni na svim društvenim mrežama. Nemojte pokušavati biti jednako uspješni na svakoj od njih. To je nemoguća misija.

Iduća radionica unutar aktivnosti Osmišljavanje i provedba izobrazbe i drugih oblika jačanja i unaprjeđenja kapaciteta zaposlenika i/ili volontera OCD za neposredan rad u području zapošljavanja, socijalnog uključivanja i obrazovanja, uključujući prilagodbu poslovanja uz primjenu informacijsko-komunikacijskih tehnologija; poticanje volonterstva u lokalnoj zajednici (organiziranje volonterskih programa) je Projektni ciklus i strateško planiranje. Radionica Projektni ciklus i strateško planiranje održat će se u petak 21. siječnja 2022. godine s početkom u 9:00. Za sudjelovanje na besplatnoj radionici Projektni ciklus i strateško planiranje potrebno se je prijaviti putem prijavnog obrasca.

Ukupna vrijednost projekta Izgradnja kapaciteta za provedbu prioritetne politike EU, zaštite potrošača, u Hrvatskoj iznosi 490.831,40 HRK. U potpunosti ga financira Europska unija kroz Europski socijalni fond i Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske.

Projekt provodi Društvo Potrošačica s partnerima Udrugom za pravnu pomoć i Centrom za edukaciju i informiranje potrošača.

Sadržaj teksta isključiva je odgovornost Društva Potrošačica.

Možda će vas zanimati..

NAJAVA: Novi newsletter

NAJAVA: Novi newsletter

Idući tjedan izlazi novi newsletter Društva Potrošačica. Fokus novog newslettera bit će na prevenciji otpada od hrane....