Četvrti newsletter Društva Potrošačica

Napisala:Ana Smoljak

18/10/2021

U sklopu aktivnosti informiranja i educiranja potrošača, Društvo Potrošačica planira tijekom ove godine distribuciju serije od pet newslettera s ciljem povećanja znanja i svijest potrošača o pravima potrošača.

Prvi newsletter smo izdali 07. travnja ove godine. Tad smo se osvrnuli na Svjetski dan prava potrošača.

Drugi smo izdali 11. svibnja 2021. godine. Naglasak drugog newslettera je, s obzirom na to da je izašao par dana nakon majčinog dana, bio na spolnoj ravnopravnosti potrošač(ic)a.

Budući da je 20. srpnja 2018. godine bila Osnivačka skupština Društva Potrošačica, treći newsletter smo izdali 20. srpnja 2021. godine. Fokus trećeg newslettera bio je na pregledu aktivnosti Društva Potrošačica u prve tri godine.

U utorak 19. listopada 2021. godine izdat ćemo četvrti newsletter Društva Potrošačica. Tema četvrtog newslettera je nepoštena poslovna praksa. Pretplatite se!

Projekt „Pokretanja newslettera Društva Potrošačica“ financijski podržava Primorsko-goranska županija kroz Javni poziva za sufinanciranje programa i projekata u području branitelja i stradalnika, demokratske političke kulture, duhovnosti, hobističke djelatnosti, ljudskih prava, međunarodne suradnje, zaštite okoliša i prirode, te civilne zaštite u 2021. godini.

Pregled trećeg newslettera:

Možda će vas zanimati..

Volontirajte na ESF projektu

Volontirajte na ESF projektu

Udruga Potrošačica – društvo za zaštitu potrošačica i potrošača Hrvatske s partnerima Udrugom za pravnu pomoć i...

Operativno djelovanje OCD

Operativno djelovanje OCD

U ponedjeljak 29. studenog 2021. godine provedena je prva od jedanaest radionica namijenjenih jačanju kapaciteta...

Izgradnja potrošačke mreže

Izgradnja potrošačke mreže

Opći cilj projekta Izgradnja kapaciteta za provedbu prioritetne politike EU, zaštite potrošača, u Hrvatskoj...