Upravljanje OCD-ovima kroz krizni menadžment

Napisala:Ana Smoljak

24/10/2022

U sklopu projekta Izgradnja kapaciteta za provedbu prioritetne politike EU, zaštite potrošača, u Hrvatskoj izrađena su dva digitalna priručnika. Prvi digitalni priručnik fokusiran je na zaštitu potrošača jer je samo educirani potrošač zaštićeni potrošač.

U drugom digitalnom priručniku pod nazivom Upravljanje OCD-ovima kroz krizni menadžment obradile su se specifičnosti koje uvelike utječu na krizne situacije u udrugama. Javno predstavljanje održalo se je u petak 21. listopada 2022. godine u prostorijama Udruge mulitple skleroze BPŽ, kojoj se zahvaljujemo na susretljivosti.

Poslovna kriza je izazov za svaku organizaciju te je potrebna izgradnja i korištenje instrumenata učinkovitog upravljanja poslovnom krizom. Osim instrumenata preventivnog djelovanja to podrazumijeva korištenje instrumenata identifikacije i ovladavanja krizom. Važno je u što ranijem stadiju prepoznati krizni razvoj, krizu prevladati preokretom i krenuti prema novom uspjehu, jer što je kriza dublja, to je zahtjevnije i dugotrajnije njeno ovladavanje, a i posljedice su dalekosežnije.

Oba digitalna priručnika dostupna su na: https://potrosacica.hr/edukacijski-materijali/

Ukupna vrijednost projekta Izgradnja kapaciteta za provedbu prioritetne politike EU, zaštite potrošača, u Hrvatskoj iznosi 490.831,40 HRK. Projekt financira Europska unija kroz Europski socijalni fond. Projekt financira Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske.

Projekt provodi Društvo Potrošačica s partnerima Udrugom za pravnu pomoć i Centrom za edukaciju i informiranje potrošača.

Sadržaj teksta isključiva je odgovornost Društva Potrošačica.

Možda će vas zanimati..

Besplatni potrošački telefon

Besplatni potrošački telefon

Od 1. prosinca 2025. pet potrošačkih udruga, slijedom odobrenih sredstava Ministarstva gospodarstva na javnome...