Bilten Društva Potrošačica – godina IV – broj 37 – Vrbovsko – rujan 2024.
Na konferenciji Osnovna prava potrošača potrošačice i potrošači su educirani o njihovim pravim u elektroničkim komunikacija, o nepoštenoj poslovnoj praksi i o zastari u javnim uslugama i ovrhama.
Prošli tjedan proveli smo obje radionice po projektu Financijska pismenost mladih Grada Vrbovsko 2024. Radionice su provedene s partnerom na projektu: Željezničko-tehničkom školom Moravice.
Banke u Hrvatskoj nude razne usluge, uključujući kredite, kreditne kartice, online bankarstvo i druge financijske usluge. Klijenti se susreću s nekoliko problema vezanih uz bankovne usluge. O ponudi kredita više pročitajte u zadnjem blogu predsjednice Društva Potrošačica.
Recenzije objavljene na platformi ili web stranici trgovca često utječu na potrošačevu odluku o kupnji. Međutim, te recenzije koje su navodno napisali drugi potrošači nisu uvijek istinite. Web stranica hotela sadrži pozitivne recenzije koje su navodno objavili putnici koji su odsjeli u hotelu. Zapravo, recenzije je napisalo osoblje hotela. Pogledajte isječak iz nadolazećeg edukativnog video “Nove pogodnosti: koje su koristi za potrošače” na temu transparentnost vezana uz recenzije potrošačica i potrošača.
Bilten Društva Potrošačica izrađujemo zahvaljujući financijskoj podršci Primorsko-goranske županije.
Ukoliko želite primati bilten Društva Potrošačica, utoliko molimo da ispunite upitnik.