Potrošačica 9/24

Napisala:Ana Smoljak

24/09/2024

Bilten Društva Potrošačica – godina IV – broj 37 – Vrbovsko – rujan 2024.

Na konferenciji Osnovna prava potrošača potrošačice i potrošači su educirani o njihovim pravim u elektroničkim komunikacija, o nepoštenoj poslovnoj praksi i o  zastari u javnim uslugama i ovrhama.

Prošli tjedan proveli smo obje radionice po projektu Financijska pismenost mladih Grada Vrbovsko 2024. Radionice su provedene s partnerom na projektu: Željezničko-tehničkom školom Moravice.

Banke u Hrvatskoj nude razne usluge, uključujući kredite, kreditne kartice, online bankarstvo i druge financijske usluge. Klijenti se susreću s nekoliko problema vezanih uz bankovne usluge. O ponudi kredita više pročitajte u zadnjem blogu predsjednice Društva Potrošačica.

Recenzije objavljene na platformi ili web stranici trgovca često utječu na potrošačevu odluku o kupnji. Međutim, te recenzije koje su navodno napisali drugi potrošači nisu uvijek istinite. Web stranica hotela sadrži pozitivne recenzije koje su navodno objavili putnici koji su odsjeli u hotelu. Zapravo, recenzije je napisalo osoblje hotela. Pogledajte isječak iz nadolazećeg edukativnog video “Nove pogodnosti: koje su koristi za potrošače” na temu transparentnost vezana uz recenzije potrošačica i potrošača.

Bilten Društva Potrošačica izrađujemo zahvaljujući financijskoj podršci Primorsko-goranske županije.

Ukoliko želite primati bilten Društva Potrošačica, utoliko molimo da ispunite upitnik.

Možda će vas zanimati..

Financijsko ponašanje

Financijsko ponašanje

Po projektu Potrošačka školica za mlade 2024. u srijedu 02. listopada proveli smo drugu od četiri radionice. Prva...

Financijsko znanje

Financijsko znanje

Po projektu Potrošačka školica za mlade 2024. u četvrtak 19. rujna proveli smo prvu od četiri radionice. Sve...