Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva je raspisala natječaj s ciljem da se podigne razina održivosti udruga za zaštitu potrošača putem trogodišnje financijske i stručne podrške stabilizaciji i daljnjem organizacijskom i programskom razvoju udruge.
Društvo Potrošačica će odobrenu Institucionalnu podršku usmjeriti na jačanje kapaciteta organizacije. Institucionalna podrška omogućit će nesmetan rad ureda, prikupljanje i distribuciju relevantnih informacija putem newslettera, Facebooka i web stranice. Dakle, omogućit će daljnji rast i razvoj udruge Potrošačica – društvo za zaštitu potrošačica i potrošača Hrvatske
Među strateškim ciljevima Društva Potrošačica su: Organizacijsko financijska održivost i jačanje kapaciteta organizacije, razvoj inovativnih projekata i programa s ciljem podizanja razine svijesti građana, doprinos zajednici, edukacija i neformalno obrazovanje te aktivizam u lokalnoj i široj zajednici te tu vidimo moguće prepreke/probleme. Kako bi mogli pomaknuti Hrvatsku sa začelja EU po pitanju zaštite potrošača u iduće tri godine planiramo izgraditi financijske i ljudske kapacitete nužne za razvoj udruge a samim time nužne za razvoj zaštite potrošača.
Institucionalna podršku stabilizaciji i/ili razvoju udruga za zaštitu potrošača u 2021. godini odobrena je sljedećim udrugama:
- Hrvatska udruga za zaštitu potrošača
- Društvo Potrošača Međimurja
- Udruga za zaštitu prava potrošača Splitski potrošač – Split