Nepoštena poslovna praksa

Napisala:Ana Smoljak

13/09/2023

Prva od tri radionice po projektu Senzibilizacija mladih potrošača na rasporedu je u utorak 26. rujna ove godine. Tema prve radionice je nepoštena poslovna praksa. Svrha ove radionice je senzibilizacija mladih potrošača o zavaravajućim radnjama i zavaravajućim propuštanjima te agresivnoj poslovnoj praksi trgovaca. 

Primili ste pismo tvrtke koja Vam je čestitala na osvojenoj nagradi u iznosu od 100 eura te Vam je u telefonskim pozivom poručeno da preuzme nagradu u roku od tjedan dana. No, kad nazovete broj naveden u pismu, dobijete informaciju da je ponuda zapravo samo oglas te se umjesto nagrade od Vas traže da kupite kućanske aparate, nakon čega ćete sudjelovati u lutriji.

Trgovac u svojim promotivnim materijalima navodi da se uz kupnju indukcijske ploče dobiva set posuđa gratis. Potrošač kupi prijenosnu indukcijsku ploču ali ne dobije set posuđa gratis.

Prvi navedeni primjer je agresivna poslovna praksa, a drugi zavarajuća poslovna praksa.

U okviru projekta Senzibilizacija mladih potrošača provest će se tri edukativno-informativne radionice za mlade potrošače. Sve tri edukativno-informativne radionice provest će se u suradnji s Gradom Krkom i Srednjom školom Hrvatski kralj Zvonimir. Projekt sufinancira Grad Krk s EUR 1.473,00.

Možda će vas zanimati..

Dani otvorenih vrata udruga

Dani otvorenih vrata udruga

Društvo Potrošačica je u sklopu Dana otvorenih vrata udruga odražalo predavanje "Nepoštena poslovna praksa"....