Jačanje prisutnosti na društvenim mrežama

Napisala:Ana Smoljak

08/02/2023

Predsjednica Društva Potrošačica bila je polaznica online radionica “Boosting your social media Presence!”. Radionice su se održale 27. siječnja, 1. veljače i 3. veljače 2023. godine.

Radionica “Boosting your social media Presence!” sastojala se od tri dijela. Prvi dan su se sudionici upoznali s ključnim elementima važnima za razvoj strategije djelovanja na društvenim mrežama. Drugi dan je naglasak bio na dostizanju ciljeva organizacije putem društvenih mreža. Fokus trećeg dana bio je na tome kako kreirati vizualni sadržaj za društvene mreže.

Jačanje prisutnosti na društvenim mrežama bila je izuzetno korisna i zanimljiva radnionica.

Consumer PRO je projekt izgradnje kapaciteta čiji je cilj učiniti potrošačke organizacije i druge aktere u potrošačkoj politici bolje opremljenim za zaštitu potrošača u svojim državama. Riječ je o inicijativi Europske komisije u okviru Europskog potrošačkog programa koji je započeo u srpnju 2019. godine. Sada je u drugoj fazi koja traje do 2023. godine. Provedba projekta povjerena je BEUC-u – Europskoj potrošačkoj organizaciji. Potonji djeluje kao krovna skupina za nacionalne potrošačke skupine u Bruxellesu i ima dokazanu evidenciju aktivnosti na izgradnji kapaciteta potrošačkog pokreta.

Možda će vas zanimati..

Besplatni potrošački telefon

Besplatni potrošački telefon

Od 1. prosinca 2025. pet potrošačkih udruga, slijedom odobrenih sredstava Ministarstva gospodarstva na javnome...