Treći newsletter Društva Potrošačica

Napisala:Ana Smoljak

24/07/2021

U sklopu aktivnosti informiranja i educiranja potrošača, Društvo Potrošačica planira tijekom ove godine distribuciju serije od pet newslettera s ciljem povećanja znanja i svijest potrošača o pravima potrošača.

Prvi newsletter smo izdali 07. travnja ove godine. Tad smo se osvrnuli na Svjetski dan prava potrošača.

Drugi smo izdali 11. svibnja 2021. godine. Naglasak drugog newslettera je, s obzirom na to da je izašao par dana nakon majčinog dana, bio na spolnoj ravnopravnosti potrošač(ic)a.

Budući da je 20. srpnja 2018. godine bila Osnivačka skupština Društva Potrošačica, treći newsletter smo izdali 20. srpnja 2021. godine. Fokus trećeg newslettera bio je na pregledu aktivnosti Društva Potrošačica u prve tri godine.

Projekt „Pokretanja newslettera Društva Potrošačica“ financijski podržava Primorsko-goranska županija kroz Javni poziva za sufinanciranje programa i projekata u području branitelja i stradalnika, demokratske političke kulture, duhovnosti, hobističke djelatnosti, ljudskih prava, međunarodne suradnje, zaštite okoliša i prirode, te civilne zaštite u 2021. godini.

Možda će vas zanimati..

Bojkot trgovačkih lanaca

Bojkot trgovačkih lanaca

Bojkot svih trgovačkih lanaca i benzinskih postaja planiran za 24. siječnja u Hrvatskoj predstavlja simboličan, ali i...

Projekt Jačanje potrošača

Projekt Jačanje potrošača

Društvo Potrošačica je partner na projektu "Jačanje potrošača" čiji je nositelj Društvo "Potrošač". Uz Potrošačicu...