Projekt Jačanje potrošača

Napisala:Ana Smoljak

17/01/2025

Društvo Potrošačica je partner na projektu “Jačanje potrošača” čiji je nositelj Društvo “Potrošač”. Uz Potrošačicu partner na projektu je i “Padobran” – udruga za financijsku inkluziju. Svrha ovog projekta je pravovremeni odgovor  na upite potrošača, preventivne edukacije i pružanje informacija putem medija osnažiti potrošače o njihovim pravima, posebno u digitalnom svijetu. Stoga su ciljevi projekta:

  • Zaštita ekonomskih interesa potrošača.
  • Sigurnost potrošača i regulacija tržišta.
  • Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova.
  • Jačanje civilnog društvo.

Informiranje potrošača će se obavljati:

  • Telefonom putem jedinstvenog broja 0800 414 414, ponedjeljkom  – srijedom – petkom od 10 sati  – 14 sati.
  • Osobno informiranje u prostorijama Društva “Potrošač” utorkom i četvrtkom 12 – 16 sati.
  • Pružanje informiranje poštom  i elektroničkom poštom (potrosac@zg.t-com.hr) svakim radnim danom od 10-16 sati.

Partner na projektu, Društvo Potrošačica, godišnje će provesti četiri edukacije iz općih prava potrošača. Na edukacijama će potrošači biti informirani i educirani o sljedećim pravima: pravo na obaviještenost, pravo na siguran proizvod, pravo na pisani prigovor, pravo na reklamaciju, pravo na jednostrani raskid ugovora, pravo na zaštitu od nepoštene poslovne prakse, pravo na besplatan upis u registar „Ne zovi“, pravo na alternativno rješavanje potrošačkog spora i slično.

Partner “Padobran” udruga za financijsku inkluziju će godišnje provesti četiri edukacije iz financijskih usluga. Tijekom godine provedbe projekta provest će ukupno 4 edukacije. Na edukacijama će potrošači biti informirani i educirani o pravima iz financijskih usluga, potrošačkog stečaja, ovrha, blokade računa (postupak pri FINA-i i otvaranje zaštićenog računa).

Projekt “Jačanje potrošača” financiran je kroz Javni natječaj “Osnaživanje potrošača” Ministarstva gospodarstva. Ciljana skupina obuhvaća opću populaciju građana, odnosno sve potrošače svih dobnih skupina.

Možda će vas zanimati..

Besplatni potrošački telefon

Besplatni potrošački telefon

Od 1. prosinca 2025. pet potrošačkih udruga, slijedom odobrenih sredstava Ministarstva gospodarstva na javnome...

Izazovi i perspektive bojkota

Izazovi i perspektive bojkota

U današnjem dinamičnom društvenom i ekonomskom okruženju, Hrvatska se, poput mnogih drugih zemalja, suočava s...