Društvo Potrošačica je partner na projektu “Jačanje potrošača” čiji je nositelj Društvo “Potrošač”. Uz Potrošačicu partner na projektu je i “Padobran” – udruga za financijsku inkluziju. Svrha ovog projekta je pravovremeni odgovor na upite potrošača, preventivne edukacije i pružanje informacija putem medija osnažiti potrošače o njihovim pravima, posebno u digitalnom svijetu. Stoga su ciljevi projekta:
- Zaštita ekonomskih interesa potrošača.
- Sigurnost potrošača i regulacija tržišta.
- Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova.
- Jačanje civilnog društvo.
Informiranje potrošača će se obavljati:
- Telefonom putem jedinstvenog broja 0800 414 414, ponedjeljkom – srijedom – petkom od 10 sati – 14 sati.
- Osobno informiranje u prostorijama Društva “Potrošač” utorkom i četvrtkom 12 – 16 sati.
- Pružanje informiranje poštom i elektroničkom poštom (potrosac@zg.t-com.hr) svakim radnim danom od 10-16 sati.
Partner na projektu, Društvo Potrošačica, godišnje će provesti četiri edukacije iz općih prava potrošača. Na edukacijama će potrošači biti informirani i educirani o sljedećim pravima: pravo na obaviještenost, pravo na siguran proizvod, pravo na pisani prigovor, pravo na reklamaciju, pravo na jednostrani raskid ugovora, pravo na zaštitu od nepoštene poslovne prakse, pravo na besplatan upis u registar „Ne zovi“, pravo na alternativno rješavanje potrošačkog spora i slično.
Partner “Padobran” udruga za financijsku inkluziju će godišnje provesti četiri edukacije iz financijskih usluga. Tijekom godine provedbe projekta provest će ukupno 4 edukacije. Na edukacijama će potrošači biti informirani i educirani o pravima iz financijskih usluga, potrošačkog stečaja, ovrha, blokade računa (postupak pri FINA-i i otvaranje zaštićenog računa).
Projekt “Jačanje potrošača” financiran je kroz Javni natječaj “Osnaživanje potrošača” Ministarstva gospodarstva. Ciljana skupina obuhvaća opću populaciju građana, odnosno sve potrošače svih dobnih skupina.
