Bilten Društva Potrošačica – godina IV – broj 36 – Vrbovsko – kolovoz 2024.
Koje su mjere zaštite potrošača? Prema članku 133. Zakona o zaštiti potrošača, jedinice lokalne samouprave u Republici Hrvatskoj imaju obvezu poduzimati mjere i aktivnosti u svrhu zaštite potrošača na svom području. Prema Zakonu o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, jedinice lokalne samouprave imaju široki spektar poslova i nadležnosti koje se odnose na zadovoljavanje potreba građana na lokalnoj razini. Jedan od tih poslova, u okviru samoupravnog djelokruga, odnosi se i na zaštitu potrošača. Ustavom je propisano da se ovi poslovi odnose na različita područja društvenog života, a među njima se posebno ističe i zaštita potrošača.
Održan je prvi sastanak Radne skupine za prijenos Direktive 2023/2225 o ugovorima o potrošačkim kreditima u nacionalno zakonodavstvo. U radu Radne skupine sudjeluju i predstavnici udruga iz područja zaštite potrošača. Rok za prijenos CCD 2 Direktive u nacionalno zakonodavstvo je 20. studenoga 2025.
Putnici koji su putovali 19. srpnja, a i danima nakon toga, vjerojatno su iskusili kašnjenja, preusmjeravanja i otkazivanja letova, što je stvorilo velike frustracije i izazove u organizaciji putovanja. Što je dovelo do toga da je bio povećan zračni promet tijekom vikenda. O letu koji je kasnio satima pročitajte u zadnjem blogu predsjednice Društva Potrošačica.
Što moramo znati prije uzimanja kredita? Na koja sedam pitanja moramo znati odgovor? Kakva je vaša trenutna financijska situacija? Koliko si možete priuštiti? Za šta vam je potreban kredit? Koliko vam je novaca potrebno? Što možete ponuditi kao osiguranje?
Bilten Društva Potrošačica izrađujemo zahvaljujući financijskoj podršci Primorsko-goranske županije.
Ukoliko želite primati bilten Društva Potrošačica, utoliko molimo da ispunite upitnik.




