U subotu 11. siječnja 2020. godine u 10 sati u Demokratskom rasadniku Pučkog otvorenog učilišta u Duga Resi održat će Sedma informativno-edukativnu radionicu po projektu “Potrošačka školica”. Tema radionice su: Materijalni nedostatak stvari i garancija. Može li potrošač koji je pravovremeno obavijestio prodavatelja o nedostatku zahtijevati od prodavatelja da nedostatak ukloni ili da mu preda drugu stvar bez nedostatka ili sniženje cijene?
Odgovor na prethodno pitanje dobit ćete iduću subotu na Sedmoj informativno-edukativnoj radionici. Udruga “MREŽNICA” će na radionici objasniti za što odgovara prodavatelj i u kojem vremenskom periodu odgovara za materijalne nedostatke. Također će objasniti u kojim slučajevima se smatra da postoji nedostatak. Dakle, na radionici će potrošači biti upoznati s njihovim pravim u slučaju da stvar koju su kupili ima materijalni nedostatak. Produljuje li se jamstveni rok ukoliko je potrošač bio lišen upotrebe stvari ili je zbog neispravnosti stvari izvršena njezina zamjena? Dođite na radionicu pa ćete saznati!
Nositelj projekta “Potrošačka školica” je Udruga “Mrežnica”, a Društvo Potrošačica je partner na projektu. Projekt “Potrošačka školica” traje 12 mjeseci. Dodijeljena mu je financijska podrška Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta u iznosu od 47.704,55 kuna.