Po projektu Izobrazba potrošača kojeg s 500,00 eura sufinancira Primorsko-goranska županija, gostovali smo na Kanalu Ri. U petak je emisiji “Planet Ri” na Kanalu Ri gostovala predsjednica Društva Potrošačica.
U emisiji je prezentiran informativno-edukativni video “Nove pogodnosti: koje su koristi za potrošače“. Naglašeno je da potrošač mora znati tko je trgovac u Internet trgovini. Naime, kako bi znali jesu li zaštićeni zakonom o zaštiti potrošača ili nisu, potrošači moraju znati kupuju li proizvod od trgovca ili od drugog potrošača.
New Deal potrošačima u svim državama članicama osigurava pravo na pojedinačne pravne lijekove (kao što je financijska naknada) kada su pogođeni nepoštenom poslovnom praksom, na primjer agresivnim ili zavaravajućim marketingom.
Kad potrošač pretrpi štetu zbog ugovora koji je sklopljen zbog nepoštene poslovne prakse ima pravo na naknadu štete i ostala prava regulirana općim pravilima ugovornog prava. Teret dokaza o točnosti činjeničnih tvrdnji u vezi s poslovnom praksom je na trgovcu. Naknadu za pretrpjelu štetu zbog nepoštene poslovne prakse trgovca potrošači mogu ostvariti tako da napišu prigovor. Prigovor treba biti jasno i formalno napisan te sadržavati sve relevantne informacije. Primjer potražite na „pisani prigovor trgovcu“.
Ako ste propustili emisiju, odgovore potražite na YouTube pod nazivom “Potrošačica” – potrošačka prava u Internet trgovini.



Gostovanje u emisiji “Planet Ri” realizirano je zahvaljujući Primorsko-goranskoj županiji.
