U petak, 14. veljače, u Brod Moravicama održana je edukacija na temu “Opća prava potrošača” u sklopu projekta “Jačanje potrošača”. Cilj edukacije bio je informirati i osnažiti potrošačice i potrošače kroz bolje razumijevanje njihovih prava i mogućnosti u svakodnevnim potrošačkim situacijama.
Tijekom edukacije sudionici su imali priliku saznati više o sljedećim temama:
- Pravo na obaviještenost
- Pravo na siguran proizvod
- Pravo na zaštitu od nepoštene poslovne prakse
- Pravo na besplatan upis u registar “Ne zovi”
- Pravo na pisani prigovor
- Pravo na reklamaciju
- Pravo na alternativno rješavanje potrošačkog spora
- Pravo na kolektivnu pravnu zaštitu.
Edukacija je provedena u interaktivnom formatu, omogućujući sudionicima da postavljaju pitanja i dijele vlastita iskustva iz svakodnevnog života.
Projekt “Jačanje potrošača” ima za cilj podizanje svijesti o pravima potrošača i pružanje konkretnih savjeta za njihovu zaštitu. Ovakve edukacije doprinose osnaživanju građana i boljoj informiranosti o njihovim pravima u potrošačkim transakcijama. Društvo Potrošačica će tijekom ove godine provesti još tri ovakve edukacije.
Zahvaljujemo svim sudionicima na aktivnom sudjelovanju te se veselimo budućim edukacijama i suradnji!
Društvo Potrošačica je partner na trogodišnjem projektu “Jačanje potrošača” čiji je nositelj Društvo “Potrošač”. Uz Potrošačicu, partner na projektu je i “Padobran” – udruga za financijsku inkluziju. Projekt “Jačanje potrošača” financiran je kroz Javni natječaj “Osnaživanje potrošača” Ministarstva gospodarstva.
Projekt “Jačanje potrošača” je podržan s financijskom podrškom Ministarstva gospodarstva. Sadržaj ove objave u isključivoj je odgovornosti udruge Društvo Potrošačica i ni pod kojim se uvjetima ne može smatrati kao odraz stajališta Ministarstva gospodarstva.