Upravljanje OCD-ovima kroz krizni menadžment

Napisala:Ana Smoljak

24/10/2022

U sklopu projekta Izgradnja kapaciteta za provedbu prioritetne politike EU, zaštite potrošača, u Hrvatskoj izrađena su dva digitalna priručnika. Prvi digitalni priručnik fokusiran je na zaštitu potrošača jer je samo educirani potrošač zaštićeni potrošač.

U drugom digitalnom priručniku pod nazivom Upravljanje OCD-ovima kroz krizni menadžment obradile su se specifičnosti koje uvelike utječu na krizne situacije u udrugama. Javno predstavljanje održalo se je u petak 21. listopada 2022. godine u prostorijama Udruge mulitple skleroze BPŽ, kojoj se zahvaljujemo na susretljivosti.

Poslovna kriza je izazov za svaku organizaciju te je potrebna izgradnja i korištenje instrumenata učinkovitog upravljanja poslovnom krizom. Osim instrumenata preventivnog djelovanja to podrazumijeva korištenje instrumenata identifikacije i ovladavanja krizom. Važno je u što ranijem stadiju prepoznati krizni razvoj, krizu prevladati preokretom i krenuti prema novom uspjehu, jer što je kriza dublja, to je zahtjevnije i dugotrajnije njeno ovladavanje, a i posljedice su dalekosežnije.

Oba digitalna priručnika dostupna su na: https://potrosacica.hr/edukacijski-materijali/

Ukupna vrijednost projekta Izgradnja kapaciteta za provedbu prioritetne politike EU, zaštite potrošača, u Hrvatskoj iznosi 490.831,40 HRK. Projekt financira Europska unija kroz Europski socijalni fond. Projekt financira Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske.

Projekt provodi Društvo Potrošačica s partnerima Udrugom za pravnu pomoć i Centrom za edukaciju i informiranje potrošača.

Sadržaj teksta isključiva je odgovornost Društva Potrošačica.

Možda će vas zanimati..

Predstavnička tužba

Predstavnička tužba

Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja donijelo je Odluku o odabiru udruga i drugih pravnih oblika udruživanja...